ja vart ska man börja?

Ja som sagt det har hänt en del sen sist... Freija har börjat på dagis vilket har resulterat i att jag inte kan jobba så mycket som jag kanske skulle vilja...*suck* Hon är så infektionskänslig lillgumman att det nästintill alltid är något, snorigt, feber, öronen, magsjuka?! ja hon har aldrig varit så här mycket sjuk... men det är ju så med alla dagisbaciller..  ja så det blir en del VAB för mig... men tur är ju att jag jobbar där jag gör annars tror jag att en arbetsgivare hade haft svårt med att någon är borta så mycket som jag är...
Sen har vi flyttat från Blacka in till stan igen och det känns riktigt bra!! Vi hittade tillslut en stor 4a på Ljura med uteplats. Nära till både jobb, dagis och sjukhus och självklart till några av våra vänner oxå!! =) Det tråkiga är ju att vi kom väldigt långt ifrån våra gamla grannar Fredrik, Ulrika och Edwin... blir inga såna hära mysiga spontan fikor eller grillningar längre..=( men men dom kanske oxå kommer närmre stan snart... vem vet??
I november är det planerat med ett syskon till Freija och det är vi väldigt glada för... ett litet knytte till =)  Jag längtar som bara den... och jag tror att freija kommer bli en bra storasyster... hon är så snäll mot andra små bebisar... =)
Nej nu måste jag hänga upp lite tvätt.. det vart iaf en liten uppdatering... inte så mycket att hurra för men nu är det packning som gäller inför midsommar o lite mer tvättande.. =) På Midsommar bär det iväg till hultsfred med några kompisar och på midsommarafton ska vi fira tillsammans med pippi, emil och ronja rövardotter på astrid lindgrens värd!! =) det ska bli mysigt!!

Bye bye på er!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åååh!! Vad mysigt att fira med alla goa Astrid figurer!! ;0)

Hoppas att magen växer som den ska o att ni alla mår KANON!!! ;0)

Hoppas att Freija får lite bättre motståndskraft mot dagis baciluskerna snart så att hon kan lattja runt ordentligt!! ;0)

KRAMAR!!

// Malin

2010-06-22 @ 19:01:00
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0