Feber...

Jahaaa... vad säger man precis lagom tills midsommar kommer såklart febern.. hon hade iofs feber igårkväll oxå men jag trodde väl att det skulle försvinna... hon hade ingen imorse men nu igen... Så nu ligger hon nerbäddad i ett täcke o tittar på ett småkrypsliv... =)
Vi får väl se hur vi ska göra imorron blir väl kanske o stanna hemma o se iaf tills fredag.. dumt o fara iväg o styra o ställa när hon inte mår bra.
Mamma o Pappa sa att vi gärna fick följa med dom till en fiskestuga ist där blir det iaf lungt o skönt... kanske vore nått... ja vi får se...
Så idag har vi mest packat o tvättat... varit hos läkaren med Freija för ajg ville veta hur det såg ut i öronen innan (om) vi åker men allt såg bra ut sååå skönt!! Freija satt blixt stilla hela undersökningen och fick så mycket beröm av doktorn... han sa att barn i hennes ålder sitter sällan så still när dom har massa grejjer i öronen...*S* men jag sa det att hon är van så mcyket undersökningar som hon har varit med om nu.
Satt och läste igenom min gamla blogg igår eller den bloggen som jag skrev under våran sjukhusvistelse usch hade glömt bort massor av det som stod och kände mig helt gråtfärdig när jag var klar. hade glömt hur jobbigt det var.
Ska väl kanske ta och fixa lite med det sista här hemma så det är klart om vi åker imorrn.. vill gärna hinna med o damsuga o tvätta av golvet oxå.

Bye bye på er!!


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Här är en liten till med feber lagom till midsommar!

2010-06-23 @ 20:44:17
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0