Då var det feber igen...

Febern gav med sig lagom tilll midsommarafton vi packade in oss i bilenmed husvagnen bakom o styrde kosan mot vimmerby och Astrid Lindgrens värld. Där hade vi en jätte mysig eftermiddag tillsammans med familjen Maxlunds. Tiden gick alldeles för fort o när klockan var vid 18 var det dax att fara mot Hultsfred där vi skulle campa i två nätter.. campingen var jättemysig och jag skulle kunna tänka mig att åka tillbax dit igen... fast kanske nästa år igen och då innan själva hultsfredsfestivalen.. =) Freija badade och hade det jätte roligt hela lördagen mycket bus o stoj... Natten mellan lörd och sönd vart det lite kaos då hon vaknade o verkligen kaskad kräks... hm jahaaa det var bara o städa upp bädda rent o försöka somna om.. men det gick inte ... jag o freija fick gå ut o gå mitt i natten och hon somnade inte om förren vid 06 på morronen o då hade hon varit vaken sen 00,10. så söndagen var hon helt seg och det var antagligen då hon fick feber. för när vi väl kom hem på kvällen hade hon 38,7 i temp... o sen dess har den bara ökat.. nu när jag tog tempen för ca 1 tim sen låg den på 39,6 stackars liten!!! När marcus kom hem från jobbet hade han köpt nybakade munkar och det gick i och det är det ända hon har lyckats ätit idag... och druckit lite jordgubbs mer... stackars freija.. det måste tära på henne att vara sjuk jämt... och på oss föräldrar med när man inte kan jobba så mycket som man vill...

Nej nu ska jag försöka ta mig en dusch i denna värme.. så tråkigt att man inte kan vara ute o mysa ist för o vara inne o glo på film... men sånt är livet... jag hoppas verkligen att vädret håller i sig nu =)
Bye bye på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0