Tjenixen

Vet ni hur många ggr jag har börjat skriva ett inlägg men sen i näste sekund fått springa iväg o göra något annat... hm ja säkert 20 ggr.. nu passar jag på när Freija ser på I drömmarnas trädgård...
Freija har ju då inte varit på dagis på  hela juli och vet ni vad!? Hon har varit frisk hela juli oxå!! Det känns ju mindre kul o låta henne gå tillbax till dagis nu i augusti!? Men men det är väl bara o bita ihop.. snart så jobbar jag ju inte längre heller... utan har en liten till o ta hand om.. får se hur mycket freija ska få gå på dagis då... Vill helst slippa allt vad sjukdommar heter när den andra är så liten.. iofs så brukar dom ju klara sig undan så länge dom ammar... men men.. vi får se hur det går...
Nu snart ska jag bege mig till jobbet. freija o jag vart hemma lite längre idag pga att jag är så satans förkyld...jag hatar gräspollen! men snart ska vi åka dit iaf.. Freija ska med iidag o flirta lite med kunderna..*S*
Nej nu är det tydligen slut på tvn.. o freija är ute på äventyr igen hör ajg.. ja det vart ett litet inlägg iaf!!!

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0