Kallt...

Oj oj oj vad det har varit kallt inatt... och här har vattnet frusit... nu vill jag in till stan!!! Får väl se om vi hittar nått vettigt dom lägenheterna vi har tittat på har inte funkat för oss... hoppas att vi hittar nått bättre.. vill ju inte bara ta första bästa bara för att..
Idag är det lördag vi ska väl inte göra så mycket... ta det lungt mest.. ska käka mat hos mamma o pappa efter att marcus kommit hem från jobbet. Imorrn ska vi till Marcus bror o hans tjej på söndags middag.. =) Och måndag börjar jag jobba!! SKOOOOJ!! Tycker det ska bli riktigt kul! Freija ska vara hos min mamma o pappa hela nästa vecka vi får pussla ihop lite nu innan det är dax för dagis. jag ska väl iaf kunna jobba lite varje dag.. men nästa vecka så jobbar jag heltid..
Annars rullar det på som vanligt... igår var vi hos ortopeden och fick välja ett par sandaler till Freija. tog ett par fina rosa =) hittade ett par jätte snygga vår skor.. så dom blir det när vi ska beställa det... Nej om jag skulle ta o elda lite till när vi tittade på termometern här förut så stod den på -25 grader... *ryser* fiii faan vad trött jag är på all kyla.. får gärna gå ner en så där 20 grader...
Måste fixa lite lunch oxå...
BYE BYE

Kommentarer
Postat av: Malin Kungshammar

Vårt vatten har oxå frusit!! BLÄK!!! Min käre sambo har hållt på HEEELA dan o försöka lokalisera VAR proppen sitter.. Utan framgång dessvärre!! ALLT bli bökigt när man inte har "vatten i kran"!!! :-/ Hoppas att ni hittar nån lägenhet snart då!! Även om JAG/VI ALDRIG skulle kunna tänka oss stan o lägenhet igen!! Men det är ju en smaksak!! ;-)

Ha en TREVLIG lördag nu!!

//Malin

2010-01-09 @ 15:31:12
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar
Postat av: Malin Kungshammar

Usch då... Så ni har inte fått igång vattnet än då?? Visst är det SJUUUKT jobbigt?? Jag höll på att bryta ihop.. INGET fick jag gjort känndes det som.. :-/ Hoppas att det löser sig SNART!! ;-) O jag förstår om det känns bättre att bo i lägenhet ett tag om ni har tänkt att bygga sen!! O nämre till dagis o allt det där!! KANON ju!! ;-)

Hoppas att ni hittar nåt snart då!!

Kramis! ;-)

2010-01-11 @ 16:48:45
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0