Snö kaos!

Nu får det väl ändå vara nog med snö? Visst jag älskar snön men hallå i normala mängder?! Har vi haft så mycket snö under min livstid tro? Inte vad jag kommer ihåg iaf. Natten har varit kaos det oxå. Freija somnar så snällt på kvällen men efter ett par timmar vaknar hon och är jätte lessen.. ingenting funkar. så vid 8 imorse gick vi upp då hade vi legat o lekt i sängen ett par timmar... sen blir hon jätte trött vid 10 igen så det var bara o gå o lägga sig en stund... Visst funkar det när jag är hemma med henne.. .men när man jobbar bli rman juh helt knäpp i huvudet... men men... nu ska jag ta o fixa lite här hemma... ska ta o baka en sockerkaka.. ska ha en med citron och vit choklad i tänkte jag =) mumsigt!!
Imorrn är det juh då dagismötet... ska ta fram lite info om freijas diagnos så dom vi ska träffa imorrn kan få läsa lite. Sen på kvällen ska vi hem till Linn och Kim. Linn fyller år så vi ska fira henne =)

Nu ska det bakas sockerkaka... sen ja inte går vi ut idag inte.. känns jobbigt med all snö... kanske blir nån tecknad film eller så för freijas skull..*S*

Bye bye

 Tokiga Loke =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0