Kaskad krääks... bläää

Igår natt vaknade jag vid 02 tiden av att lilla freija verkligen gjorde en kaskad spya... på hela mig och hela henne... bara o gå upp o tvätta av båda oss.. sen hade hon jätte svårt att sova.. bara låg och gnällde och ville inte alls vara med... det spelade ingen roll hur vi låg... tillslut fick jag sitta upp i sängen med henne på bröstet då somnade lillgumman...  så igår var man inte sig själv på hela dage... tråkigt att det ska behöva vara så svårt o sova.. det har juh hållt på ett tag dom är sömnstörningarna... inatt var det likadant fast utan kräkset.. mycket gnäll och gråt.. vet inte vad jag ska göra... fick tipset att det kunde vara polyperna?! hoppas det kan vara så...

Igår var vi hemma hela dagen freija var gnällig och trött hela dagen... men åt bra och fick behålla det så det var juh skönt! Idag har hon oxå varit jätte trött vi somnade på förmiddan efter mycket om o men.. tror hon var övertrött... inget var bra men tillslut så somnade hon... hon hann väl sova i kanske 5 min sen kom pappa marcus hem för att fixa med en bil som har blivit ståendes på gården... det resulterade i två hel tokiga hundar som bara skällde och skällde av lycka för att husse kom hem... Och självklart vaknar lill freija av det... så hon vart väl inte så jätte glad... men vi var uppe ett tag käkade lite och sen intog både hon och jag sängen.. tror nog vi sov iaf en timma kanske en o en halv till o med... eller iaf hon.. jag låg och funderade på min 30 års fest som håller på o planeras... =) ska ha den i sommar men det är en del grejjer som jag måste kolla upp redan nu... fick vissa riktigt bra ideer när jag låg där o filosoferade... =) det kan bli riktigt bra..  vet i faan hur man ska bjuda bara.. hur många man ska bjuda.. vart man ska dra gränsen!? jag satt o skrev en lista för ett tag sen bara för o se hur många jag kunde tänka mig att bjuda... det slutade på runt en 75 pers.. hm...  ja sen kommer juh säkert inte alla... men sen kan jag juh välja att ta bort ltie folk oxå.... hade tänkt från början att 50 pers vore lagom så jag får nog skala ner lite på det.  Oh men jag längtar tills det är dax vilken fest det kommer bli... =)

Imorrn är tanken att jag ska jobba igen... ska bli skoj som faan.. =) längtar till o med.. Freija ska vara hos mormor o morfar där får hon det bra dom busar som bara den=) På torsdag ska vi på möte med dagis igen... det ska bli spännande då ska vi få se hur dagiset ser ut, träffa personal och sitta ner o prata om freija =) Våran arbetsterapeut från hab ska med oxå det blir kanonbra!!

nej om jag skulle ta o göra lite nytta idag då kanske.. började fixa till lite igår men jag tycker det ser likadant ut idag.. *suck*

Bye bye på er alla!!


 vad har du i munnen mamma???


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Stackars Freija att hon är sjuk så mycket och det lär väll tyvärr inte bli bättre när hon börjar dagis. Då blir ju alla sjuka massor. Jag hoppas oxå att ni får se Melker snart och att vi får se Freija igen. Var ju så länge sen!! kram

2010-02-02 @ 16:01:27
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0