Idag är en trött dag..

Känner mig inte alls fit for fight idag... usch vad jag har sovit dåligt inatt.. och mest berodde det på mig själv och inte freija.. hon sov väl inte så jätte bra heller iofs men det var inget jag tyckte var jobbigt... Har haft jordens jobbigaste magkatarr inatt.. trodde att jag skulle behöva spy ett antal ggr... bläää!!
Nu sitter jag på jobbet och väntar på att kl ska bli 18 så vi kan få åka hemåt. Imorrn åker marcus på kurs och ska vara borta tills onsdag... tänk om jag oxå kunnat åka upp till sthlm!!! men men det vart inget med det...
Pratade även med den där sköterskan som skulle ringa ang freijas sömnstörningar... vi ska få komma dit redan på måndag det känns super duper skönt!!!

nej nu måste jag visst sluta för marcus vill ha sin dator.. men det vart iaf en liten uppdatering!!

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0