Onsdagskväll

Freija och jag ligger i sängen...Freija har somnat så skönt o hoppas hon sover inatt... hon hade 38 graders feber förut.. bara hoppas att alvedonet funkar så vi får sova lite iaf.

Idag har jag bakat bröd och lagat snitzel, hasselbackspotatis o beasås... mycket gottit.. =) Tog en promenix oxå. Kvällen såg vi idol och oskyldigt dömd... mycket bra som börjar på tv nu igen... =) skönt skönt.

Imorrn ska jag med in till jobbet en sväng om nu freija mår bättre... men som det ser ut nu så blir jag juh hemma... behövde verkligen åka in en sväng... men ja.. vi får se hur det blir

Har inte så mycket o skriva just nu... Freija har fått en gåstol som hon halvspringer runt i.. hon skrattar o härjar som en liten ligist nu..*S* så roligt o se.. =)
Håller på o planerar en ullaredstripp oxå... ska försöka åka innan freija fyller år... hoppas det fixar sig...

Nu ska jag försöka sova medans freija ändå sover... kommer nog bli en jobbig natt det brukar bli det när de tär feber som spökar... *Suck*

Natti natti...

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Krya på dej Freija!! Kul med Ullared :)kram

2009-10-01 @ 10:33:46
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0