Nu var det ett tag sen...

Ja då ska man passa på o skriva lite här då tänkte jag.. har försökt o sätta mig ner i flera dagar och börjat skriva men sen har jag fått blackout o inte orkat..  får se hur långt jag orkar idag..

Tiden nu efter sjukhuset har varit helt ok... Freija har drömt mycket mardrömmar och sovit dåligt men hon mår bra i övrigt.. vi kommer att få åka tillbax till sthlm för att göra en ny sömnregistrering inom ca 1-2 månader... känns bra tycker ajg!! =)
Annars har det inte hänt så mycket här... vi försöker vara hemma o ta det lungt så mycket som möjligt... ville inte att freija skulle dra på sig nått virus medans ärret läkte...
Men igår tog vi bort plåstret och ärret såg fin fint ut =) skönt!!

Idag ska jag med mamma till ingelsta shopping.. =) eller ja Maxihuset... och strosa runt lite.. marcus ska iväg o vaska guld och är borta tills imorrn... så ikväll ska jag o freija ha en mor/dotter myskväll... ska bli nice!! Sen imorrn ska mamma, syrran o jag och freija åka till min mormor o morfar o käka mat =) gottit..
Men nu ska jag passa på o fixa lite hrä hemma... freija sover äntligen... =)

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0