Astrid Lindgrens Barnsjukhus

På söndag kommer Marcus, jag och lilla Freija åker till Astrid lindgrens barnsjukhus uppe i sthlm. Från söndag till måndag natten där imellan kommer det göras en sömnregistrering för att se så hon inte slutar andas imellanåt... På torsdag kommer Freija genomgå en operation för att hon har en inbuktning i nacken hm svårt o förklara men ja hon ska opereras iaf. Ska bli skönt att få det gjort självklart men huaa vad nervös jag är... shit alltså.. Ska försöka skriva på bloggen varje kväll där uppe för att uppdatera er som vill veta vad som händer... natten mellan torsdag och fredag blir det nog inget eftersom freija kommer ligga på intensiven första natten. men så fort vi är på avdelningen igen så får man ha datorn och modem igång... skönt det ... Nej nej nu ska jag fixa lite här hemma snart kommer marcus hem och har med sig sin mamma.. vi ska käka lite mat och snacka...

Lägger in en möööörk bild på mig o freija...
den är från kräftskivan vi hade med maxlunds i lördax...


Kommentarer
Postat av: Tessan

Vilken fin bild på er, fast den va mörk =)

2009-09-05 @ 18:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0