Tisdag...

Idag är det en tråååk dag.. hatar tisdagar... tycker att dom går såå satans sakta.. blää för tisdagar..
Nått som är bra med den här dagen är att jag ska o klippa mig yiihaaa!! var väl mer än ett halvår sen sist tror jag. shit vad tiden går... så nu får vi se hur mycket hår som ska tas bort.. blir nog en del för det är ganska slitet.
sen ska jag lägga i lite färg oxå men det gör jag själv tror jag nog.

Ullared var jätte skoj.. vart mycket handlat.. hittade mycket kläder och leksaker till Freija... =) Skönt!! Hennes födelsedagspresenter är räddade... Sen vart det även jackor tillbåde mig o marcus och lite andra kläder =) Är helt nöjd med allt vi handlade. skulle nog kunnat handlat lite till men det var så jävla mycket folk så vi orkade inte...
Så Jennie synd att vi inte sprang på varann om du var där i söndax...
Träffade en anna tjej kompis som jag inte träffat på 100 år.. lite otippat att man ska träffas på ullared av alla ställen.. men skoj var det iaf!!

Freija ligger o vilar just nu hon vart så trött efter maten och ville ligga ner o vilat ltie.. jag håller igentligen på o försöker få iordning på vårat avlopp men det verkar inte bli bra... jävla skit!!

Men men ska väl ta o fixa lite med städningen oxå.. på söndag är det juh kalas här för freija... herregud 1 år på tisdag.. om en vecka...

Bye bye



Freija fasntade under en soffa...*S* inte lätt när man får för sig att krypa bakåt!?



Kommentarer
Postat av: lejonheart.blogspot.com

hahahhahaaaa så söt hon e..

2009-10-27 @ 17:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0