Sjuk...

Snoret rinner och halsen o huvudet värker.. känns inte så där jätte skönt  men försöker bita ihop! Freija är oxå lite snorig och gnällig... känns inget bra alls... men jag hoppas att vi blir friska till helgen då var har en del att göra.
har inet hänt så mycket här på sistonde har varit sjuk sen i lördax ordentligt. Vi hade främmane av henka, emelie och saga på lördagskvällen.. men jag var en riktig tråkmåns o gick o la mig kl 23 hade så satans ont i huvudet och mådde allmänt träligt... och morgonen efter var inte bättre. Dom sov kvar så dom åkte väl hem runt 11 snåret då bäddade vi ner oss i soffan och gick inte upp mer än för att åka o köpa nått o käka .... så skötn!! Freija var så trött så hon sov nästan hela daegn...
Nu ska jag ta o försöka gå ut en sväng med vovvarna.. sen dra fram snabeldraken och dra ett par varv.. =)

Bye bye på er!!

Kommentarer
Postat av: lejonheart.blogspot.com

hoppas ni kryar på er snart...kram

2009-10-15 @ 18:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0