Feber och snor

Borde sova eller jag ska sova... eller iaf försöka... är så förbannat förkyld att jag inte kan andas... hatar verkligen att vara förkyld. Freija är oxå sjuker... feber och förkyld... igår var vi inne på barnakuten. Hon lät ansträngd när hon andades men väl där så sa doktorn att det var slem i halsen som orsakade det ansträngda så vårat besök gick fort och fick slemlösande... skönt att nån kunde kolla på lilltjejen iaf!
Vi har varit sjuka sen i söndags ordentligt..hon har juh varit lite halv hängig sen förra veckan men i söndax fick hon feber usch ja.. hon försöker hela tiden att vara glad men man ser på henne att hon inte mår bra...

I lördax var vi hemma hos Niklas, Sofie, Lex och Theo i Ringarum. Vi käkade tacos och snackade massa skit... ungarna lekte o hade skoj. Marcus o Niklas testade o ta samarin direkt i munnen ist för i vatten först.. kan säga att jag o sofie skrattade en hel del..*S* Sen när dom testad det kom Niklas på den briljanta ideen att hm undrar om man kan ta en mun vatten o sen hälla ner FEM påsar samarin i munnen... kan juh säga att den ideen var väl inte den smartaste!! Det vart som en kaskad ur munnen...*S*  Men men vi hade skoj iaf...
I söndax var vi åter igen i Ringarum för att Marcus skulle visa mig några tomter som finns där... Marcus är jätte sugen på att flytta tillbax till Ringarum... o jag vet i faan.. det börjar väl luta lite mer åt ringarum iaf..  kollade lite på tomterna och insåg att det finns tomter som just nu är i planerings stadie men när dom väl kommer ut sen så kan nog dom bli bra... om man köper tomt köper man även in sig i ett stall =) kan det bli bättre på just den fronten???? Jag vill juh så gärna börja rida igen och komma i form... Har suttit idag och tittat på olika husföretag och jag tror jag har hittat det rätta huset... måste bara kolla lite till innan jag mailar till dom... =)

Så annars har det varit lungt här hemma... som sagt sjuk är inget roligt o vara... men jag hoppas att freija är på bättrngsvägen... och på söndag ska vi juh till Ullared oxå.. det ska bli skoj skoj... och helgen efter det är det juh Freijas 1 års kalas hon fyller ju i veckan efter den helgen men vi ska väl ha lite kalas på söndagen iaf! ska bli mysigt... o faan vad snabbt tiden har gått... kan inte tänka att för ett år sen nu så gick jag o bara väntade på att det skulle bli den 3 november... tyckte tiden gick långsamt så här på sluttampen... ja så snart har ett helt år gått...

Nu ska jag väl försöka sova lite eller om jag skulle ta o kolla lite mer hus kanske o lyssna på Melissa Horn min nya idol..*S*


Natti natti alla glada!


Kommentarer
Postat av: lejonheart.blogspot.com

usch och fy..att ni aldrig blir av med snoreriet..men jag känner igen det..jonte va sjuk för 2 veckor sen och har fortfarande slemhoste och näsan rinner var annan dag typ.. hoppas ni hittar nån tomt och hus...mysigt med villa..jag vill oxå...men det viktigaste saknas för oss....ekonomin!! men men kram.....

2009-10-22 @ 10:24:00
Postat av: Tessan

Det där emd tomt o hus låter ju hur härligt som helst.

O tänka att för ett år sen i väntan så var du en helt anann människa och kännde inte oss =) Tänk vad våra små kan ställa till me på både gott o ont

KRAMAR

2009-10-22 @ 15:36:18
URL: http://www.thessblogg.blogspot.com
Postat av: Emma

Usch å fy för sjukdomar! Krya på er!!



Härligt att kolla på hus och tomter, att bygga hus har varit det bästa som hänt oss förutom barnen och bröllopet! Älskar att bo i hus!!!



Kul med ullared!!



Kram kram



2009-10-22 @ 23:09:46
URL: http://linusludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0