En febrig Freija

Natten inatt var ingen höjdare.. Freija sov inte så där vidare alls... hon vaknade o grät men så fort hon fick ligga precis bredvid gick det bra o hon somnade om en stund.. sen försökte man flytta henne lite för fy vad svettigt det blev... då vaknade hon då självklart så fick man göra om det igen... så man har inte sovit så mycket.. hoppas det blir bättre inatt...

Skulle följt med in till jobbet idag men det vart inte så orkade inte sitta o köra in till jobbet med en gnällig Freija i baksätet.. det är så jobbigt när man åker själv i bilen...man har ju ingen kontroll över henne när hon sitter bak...

Nu sover hon min lilla älskling och jag ska snart börja rensa stoooora tigerräkor.. ska käka räk o ägg macka med aioli ikväll.. mycket gottit! sen ska det bli en dusch för lilla Freija...

Idag är det både Annsofies och Joannas dag att föda barn.. än har inget hänt... vi väntar med spänning =)

Nej dax o ska dom där tigerräkorna.. eller skala o skala. ta bort svansen... =)

Bye bye




Härom dagen när jag kom in i vardagsrummet så stod Freija upp i sin lekhage... hon såg ut som hon satt bakom galler..*S* duktig flicka o ställa sig upp själv!! =)

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Va stor hon är :) Växer så det knakar!! Ingen bebis än. Hör av mig när det är klart!!!

2009-10-02 @ 19:44:43
URL: http://annsofie83.blogg.se/
Postat av: Marre

Tja! Jo jag har tänkt höra av mig oxå, men som sagt det har varit lite mkt. Nu är vi sjuka båda två dessutom =(

Gick Freijas operation bra?!? Måste ha varit nervöst precis innan den blev av. Så söt hon är när hon står å skakar galler =)

Visste inte att du hade blogg heller, men nu har jag lite mer å läsa när jag väl hinner sitta här =)

Ha det bra så hörs vi snart på en fika igen, vi måste bara bli friska först =)

KramKram

2009-10-07 @ 13:05:55
URL: http://marredivina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0