Det blåser....

Som faan ute.. herregud...
Här har precis Freija vilat lite... och snart ska vi käka lunch för att sen gå ut och promenixa med Emelie och Saga.. hoppas att vi inte blåser bort bara...
Annars har det varit lugna gatan här... både jag o freija har börjat bli förkylda men det är väl så det är när det är höst... tråkigt men ja... det är juh sånt som blir...

Har massor med ideer ang bloggen vad jag skulle vilja få ut av att skriva... ska ta tag i det nån dag här när tiden finns... men då kanske det blir att jag helt sätter lösenord på denna oxå... eller om jag fortsätter o skriva i den som jag redan har lösenord på... hm tåls att tänka på...

Nu ska jag o freija iaf gå o se om vi kan få ioss lite lunch... o sen se hur faan man ska klä sig idag när blåser som det gör...

Tack o heej... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0