Trött

Ja då var hela denna helg slut då.. tråkigt så idag ska snart Marcus åka och jobba.... Har inte funnits någon tid att skriva något blogginlägg på hela helgen.. det har gått i ett hela tiden..
Valborg firades ihop med våra grannar och vänner till dom och vissa även till oss..*S*  vi grillade och var och tittade på en brasa lungt och skönt!! =) Vart en ganska tidig kväll oxå tror vi  kom i säng ltie efter 00 nån gång... =)

1 Maj åkte vi in till stan med våran fin fina veteranbil för att medverka i det stora tåget =) Det var jätte skoj... man blir juh jätte sugen på vad som komma skall denna sommar... Nästa gång vi ska göra nått med den är den 6 juni då vi ska till Skänninge =) Det var väldigt mycket bilar det här året vilket var askul. När vi hade åkt klart i tåget åkte vi vidare till Norrköpings veteranbilsklubb där vi grillade och umgicks med massa folk.. jätte trevligt =)

2 Maj åkte vi till Ringarum för att delta i Lex & Theos dop. Det var jätte fint  och Freija skötte sig kanonbra i kyrkan... hon testade akustiken några gånger och skrattade åt sig själv för att det ekade så fint..*S*  Efter dop och kaffe bar det av hem igen jag och Freija var dunder trötta efter allt som hänt både torsdag och fredag och lördagen så vi tog en lugn hemma kväll med tv tittande medans Marcus åkte tillbaka till Ringarum till hans kompisar som hade fest... det var nog tur att vi var hemma för Freija vart jätte gnällig och ville inte alls sova utan bara bli buren och kunde inte slappna av... men efter mycket om och men somnade hon.... =)

3 Maj fyllde Freija hela 6 månader... inte för att vi gjorde så mycket för det..*s* vi  var mest hemma och tog det lugnt... Mamma, jag och Freija åkte en sväng till sörping för att äta glass... där var det även marknad märkte vi när vi kom dit så det vart en tur där oxå... =) Sen när vi kom hem firade Freija sin dag med Biffstroganoff det var jätte mumsigt tyckte hon...*S*

Nu är det en ny dag och jag vet ärligt talat inte vad vi ska göra.. så det blir nog en lugn dag med lite plock här hemma... Ska bli skönt o bara vara lite... =) Igår kväll så kändes det precis som jag hade urinvägsinfektion men nu känns det bättre så jag hoppas att jag slipper det... annars blir det att åka till Vårdcentralen idag och lämna urinprov... har juh inte haft UVI på jätte länge ett tag så hade jag det var och varannan vecka.. men nu är det säkert 7-8 månader sen.. fick det juh en gång ordentligt när jag var gravid ... inte kul det...

Nej nu ska jag äta frukost med min sambo sen göra lite nytta tror jag..=)

Lägger in lite bilder från helgen!! =)


Valborg... =)


Freija i veteranbilen =)


Akta dig du....*S*


Somnade på vägen hem från Tåget


Biffstroganoff riktigt gott =) Vill du ha en puss???

Nej nu ska jag ge fröken lite frukost...

Bye bye...


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Låter som ni haft en bra helg!! kram

2009-05-04 @ 10:31:21
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0