Marcus födelsedag och semester tripp =)

Dåå var jag tillbax igen... =) Nu har vi äntligen en fungerande skärm.
Idag är det min sambos födelsedag!!! Och senare ikväll åker vi till Tandådalen.. det ska bli riktigt skönt att komma från stan ett tag... Vi har hyrt stuga där (eller stuga och stuga ett stort hus med alla tänkbara bekvämligheter ) det är pappas 50 års present från mamma och vi barn... ska bli riktigt roligt!! Vi hoppas på bra väder och massa fisk när vi fiskar =)

Det har varit ganska mycket att göra sen sist jag skrev... min mormor har fyllt 70 år. Hon fyllde i fredax så då var jag och mamma där och firade henne sen på lördagen vart hon bjuden på middag av oss i söderköping på Maritime inte nått ställe jag tänker gå till igen.. men mormor tyckte det var bra så då är vi nöjda... jag tyckte maten var dålig efterrätten var det som jag tyckte var gott =)  Söndagen var vi på smultronstället och käkade glass... riktigt gottit =) Mycket glass blir det juh alltid när man äter där... Sen efter söndagen har det mest blivit att packa och tvätat här hemma... lite städande oxå.
Nu ska jag ta och fixa till mig. Mamma, pappa jag och Freija ska åka och handla det som vi ska ha med oss idag!!

Ska se om jag kan blogga nått när vi är "där uppe" marcus skulle ha med sig datorn sa han =)

Kram och hej....


         
syrran och jag i sörping         Freija och jag på Maritime


En glad Freija bredvid mammas stora glass på smultronstället =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0