Helloo

Fortfarande är skärmen till datorn trasig... nu sitter jag på jobbet för att vi ev ska åka till Stockholm. Marcus ska göra klart en bilaffär och jag ska bara med som sällskap =) Men nu vetjag inte om det blir nått...satt hela dagen på jobbet igår oxå för det var då vi skulle åkt.. men sen vart det massa strul... och nu strular det fortfarande... så vi får se hur det blir...

Snart är det dax för oss att åka på fiskeresan... det ska bli riktigt skönt och roligt!! Men först nu i helgen ska vi fira min mormor som fyller 70 år... vi ska gå ut och käka i söderköping på lördagskvällen och sen på söndagen ska vi ev käka på smultronstället innan dom åker hem... Hoppas att vädret blir kanon i helgen!!

Nej nu måste jag göra nått..... har blivit lite uttråkad... omdet inte blir stockholm typ nu... så åker jag nog hem och städar ist..*S*

Bye bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0