Dålig uppdatering....

ja skäms på mig.. m en jag har en bra anledning... våran skärm till datorn har gått sönder så det är inte så lätt o se vad man skriver..*S*
Just nu sitter jag hos mamma och pappa... det tittas på hockey =) Jag tog en liten paus och satt mig här...
Det har inte hänt så mycket här för tillfället vi har mest bara varit... Imorron ska jag och min mamma åka till mormor och morfar en liten tripp och på eftermiddagen/kvällen ska jag marcus och Freija gå ner till minneskonserten i blacka... vi får  väl se om vi kommer dit eller om det blir en skön hemma kväll... Söndagen ska vi åka till landet och käka mat med marcus päron... ska bli riktigt mysigt har inte varit på landet på typ ett år... vi var inte där så mycket i somras.. vart så åksjuk bara jag satt mig i bilen...
Nej nu ska jag fortsätta se på tvn... jag skriver mer så fort vi får fix på skärmen =)
Tack och hej!!!

BYE BYE


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Ja trodde nästan att du slutat blogga men nu fick jag en förklaring. Hoppas allt är bra med er! kram

2009-05-08 @ 22:05:03
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0