Borta bra men hemma bäst...

Vilken härlig helg vi har haft... kände inte alls för att åka hem i söndax... men det var tvunget... vem skulle annars betala våra räkningar... men till 99% åker vi upp i sommar... Stugan var super bra... jätte fin =) Har inte hänt så mycket där uppe mer än att vi har fiskat, loke trulsan och jag sprang runt i snön i en av backarna på hundfjället. båda hundarna är helt tokiga i snö... =) Sett vargspår och två fina älgkalvar.. jag är glad att det bara var spår av varg vi såg... tror jag skulle få lite smått panik om jag mötte en sån i skogen... Hittade en butik i sälen( www.klkids.se ) som sålde barn kläder så där inne var jag en sväng... var en linnebody till freija.. så otroligt fin!!! ska spara massa pengar till och shoppa där i sommar när vi åker upp.. tjejen som jobbade berättade att dom även sålde via nätet =) Helgen gick väldigt fort... vi kom upp vid 00,15 natten till torsdag sen åkte vi hem vid 12 på söndagen... tror nog jag har gått upp ett antal kg i vikt den hrä resen... känns som det enda man gjorde var att äta och sova....*S* och även glo när grabbarna fiskade... när vi var och fiskade i grundforsen var jag oxå tvungen att fiska.. var flera år sen jag fiskade i fors och jag bara älskar det.. fiska i sjö känns så otroligt tråkigt om man jämför... men som sagt tillbax i sommar igen!!! =)

Idag har jag inte gjort många knop när vi åkte hem i söndax mådde jag jätte konstigt satt och huttrade i bilen och hade jätte ont i huvud och hals... idag har jag feberkänningar så det rä väl nått på gång.. sov lite på fm när freija somnade middag det rä juh så skönt att sova middag =)  Nu ska jag dammsuga i kök och matrum sen blir det att ta det lite lugnt igen..svettas som jag vet nte vad.. Lägger ut lite bilder från helgen. =)

Bye bye...


 på den vänstra sidan av huset bodde vi =)

 vårat sovrum   
 köket 
 vardagsrum
 utsikten från stugan 

 trulsan står och beundrar utsikten

 jag & Freija vid fiskesjön 

 utsikt... =)

 trulsan har snott F's Gym 

 Grundforsen

 Fiah och jag vid hundfjället   
                                                           


 Jag och Loke på sälens flygplats.*S*

  Husse och Loke vid stugan




Får lägga in mer bilder en annan dag för nu vaknade lilla Freija... =)






Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Vad mysigt ni haft!! Blev det mycket fisk?? kram

2009-05-26 @ 20:59:23
URL: http://annsofie83.blogg.se/
Postat av: anna

Mysigt ju....ni verkade haft det bra. Hoppas vi ses vartefter!

2009-05-26 @ 23:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0