Snart är det dax att åka på semester!!

Ja då har snart Marcus semester... det ska bli sååå skönt och roligt =) Nästa vecka åker vi till Västerås tror vi åker på onsdag kväll eller tidigt torsdag morron... Powermeet börjar juh på torsdagen så det vore juh bar o komma dit dagen innan... =) ska bli kul och träffa alla människorna där igen!! Förra året var jag gravid när vi var där och nu ska Freija med och träffa allt folk. Vet inte hur vi ska bo än men antigen blir det husvagnen eller hos några vänner till Marcus familj.

Sen håller jag på och tittar lite på campingar på öland det blir nog några dagar där i sommar oxå. Marcus kompis Henka och hans tjej Emelie fick barn några veckor efter oss så jag  tror vi åker dit med dom.. det ska bli riktigt trevligt!! Massa prat och skratt... kommer säkert bli en del vinpimplande och grillande...och om vädret tillåter en del bad på den fin fina stranden.... =) Vi var juh på öland förra året och på sonjas camping tror det blir det iår oxå omd et finns plats för oss där =)
Ikväll ska vi åka en tur till landet och sova där tills imorrn ska bli härligt och komma iväg lite även omd et bara är för en natt... men jag behöver vara hemma och fixa och tvätta och packa inför nästa vecka... det är juh en del som ska packas med. nej om man skulle gå ut och sola lite eller iaf busa med Freija på filten...*S* Hon sitter helt själv nu det lilla livet krypa håller hon på med oxå men hon kommer inte riktit framåt *S* hon blir så förbannad när det inte funkar och bara skriker o gapar..*S*  Får se om vi tar ett dopp på landet ikväll omdet är skönt i vattnet vilket jag iofs tvivlar på... Loke kommer nog bada han blir helt galen nrä han är nära vatten..*S*

Avslutar med en bild på kvällsmaten igår..*S* :


Bye bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0