Grannbebisen har kommit =)

I morse vart Fredrik och Ulrika (våra grannar) föräldrar... så otroligt roligt.. äntligen fick vi reda på att det var en liten kille som gömt sig i magen... Grattis på er!!!

Igår gick jag och marcus på bio vi såg Änglar och demoner  =) kanonbra film jag tyckte den var spännande från början till slut..=) Freija var hos Farmor PIa och det hade gått jätte bra!! Skönt skönt!!
Idag har vi bara varit vi har haft en mysdag med myskläder och filmtittade... vi har även hoppat hoppgunga legat och kämpat med att försöka krypa och även försökt sitta helt själv.. det går kanonbra. det är inte riktigt  i balans än men det kommer nog snart... =)
Imorrn är det studentdax... min kusin sandra tar studenten så vi ska vara på hagagymnasium kl 16 tror ajg det var för att se utspringet.. ska bli riktigt roligt...

Fredag ska vi på firmafest lite grillkväll ska bli mycket roligt att träffa alla som man jobbade med förut =) För mig blir det nyktert jag tänkte köra hem... Lördagen ska jag försöka städa heeeeela dagen måste få helt iordning här nån gång... känns inte som det händer mycket... man gör väl mest det som verkligen behövs som damsuga, tvätta golven, diska, tvätta, ja sen har man juh lite saker som inte står där det ska... det ska jag ta itu med på lördag tänkte jag...

Nej om man skulle borsta tänderna och försöka gå ut med hundarna en sista gång kanske.. marcus kommer hem om typ en timma då har han varit på bio med en kompis till honom.. dom skulle se Terminator tror jag det var..*S*
sen blir det sängen... borde sova imorrn ska vi upp relativt tidigt ch fixa med blommor... sen ska vi upp till sjukan och hämta lite papper ang freijas magnetröntgen... usch det kommer bli jobbigt... så nästa vecka på onsdag tidigt kan ni juh tänka på oss då är det dax för Freija att sövas... usch o fy... men men...

Natti natti på er

Svar till Lillan:

Freija har Akondroplasi vilket betyder att hon är kortväxt.
Nu undrar juh jag om jag vet vem du är? vet juh en Lillan tänkte om den jag tror det är?? *nyfiken*


Freija in sin nya fina hoppgunga... Det ska sitta en propeller fram oxå så det ser ut som ett flygplan.
Hon tycker detta är det roligaste som finns.. hon blir helt tokig när man sätter henne här..=)


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Håller tummarna för er nästa onsdag!!! Kan vi inte försöka ses för en söndag fika eller nått efter midsommar?? kram

2009-06-12 @ 10:56:27
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0