Glad Midsommar =)

Ja nu var det ett tag sen igen... det har varit mycket här som vanligt. Freija har varit sjuk och fått antibiotika och luftrörsvidgande så det vart ingen Magnetröntgen för henne i onsdags. Känns jätte tråkigt när man gått och ställt sig in på det men det är skönt att dom tog hennes förkylning på allvar och tyckte därför att det var onödigt att söva henne. Så nu får vi vänta till i höst. Så vi har mest varit hemma och tagit det lungt. myst mycket och fixat inför syrrans 25 års fest =)

Så idag Midsommar afton ska vi på 25 års galej =) Min lilla lilla syster blir 25 år på söndag... herregud där kan man verkligen undra vart tiden tog vägen!? För mig kommer hon alltid att vara 12 *s*

Förra veckan var vi på student oxå min "lilla" kusin tog studenten =) det var jätte trevligt och vädret var helt ok... inte regn iaf!!


Nej nu ska jag fixa klart med allt har lite kvar att fixa med.. ska försöka hinna med att göra en krans... eller oxå gör jag den hos mamma och pappa... där ska vi vara om ca 40 min för att sen vänta på en hemlig gäst till fiahs fest.. vill inte skriva vem för risk att hon läser det... *S*


Kram på er alla glada och trevlig midsommar på er!!!

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Trevlig midsommar!! Kram

2009-06-19 @ 10:44:31
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0