Fy skäms på mig!!!!

ja herregud det är en hel vecka sen jag skrev sist... fy på mig!!!! Har satt mig vid datorn många ggr och påbörjat men inte slutfört har kommit upp en del andra saker som gjort att jag itne hunnit skrivit klart... men men nu ska jag se om jag lyckas denna gång!!
Måste berätta om i lördax när vi var i Vimmerby och besökte Astrid Lindgrens Värld =) Det var så otroligt roligt och nyttigt för oss som föräldrar...där fick vi träffa barn i olika åldrar och även vuxna med samma diagnos som Freija... och det var roligt att se att det funkar när dom är äldre oxå!! Träffade två mammor som jag har konakt med via forumet  det var jätte trevligt!! Freija tyckte det var jätte roligt hon ville helst inte ligga i vagnen utan ville helst bli buren så hon kunde se vad som hände runt om... =) Vädret var kanon solen lyste och det var lagom varmt.. =)


Gräsätarn Freija...*S*

På lördax kvällen var vi på BeerBurnBall på himpafältet.... det var några av marcus kompisar som var där och körde brännboll... det var jätte trevligt!! Kul att träffa folk man inte träffar så ofta!! Freija hon var med hela tiden... trodde hon skulle vara jätte trött efter dagen som varit men icke det... hon skrattade och "pratade" med alla..=) Sen när vi satt oss i bilen då vart hon väldigt trött och ville bara skrika... inte så roligt... men hon kom snart till ro och somnade...

Veckan nu har varit ganska slö men ändå en del och göra... jag har varit inne på jobbet och träffat Farmor pia, varit hos kuratorn för prat om freija och bidrag and stuff, Freija har varit med sin mamma i "lagårn" och träffat kossorna.. det var en hit... =) Hon tyckte först att det var lite läskigt men sen skulle hon ta på dom och grejja...*S* hon tyckte därimot att deras lååååånga sträva tungor inte var lika trevliga...tycker iofs inte mamma sarah heller.... Pappa Marcus har varit ute med jobbet två ggr denna vecka så ikväll hoppas vi få ha honom hemma... han var ute tis och tors med olika samarbetspartners... men som tur är har det int blivit så där jätte sent innan 12 båda kvällarna...
Idag är det fredag och vi ska hyra film och käka nått gott =) dricka ett glas vin eller två tycker jag nog att jag är värd!!  Helgen skulle vi åkt till skänninge med gammelbilen men jag tror inte det blev nått med det... vädret skulle bli skit! så imorrn ska vi fixa med husvagnen så den är klar för att skjutsas ner till landet... sen ska vi hälsa på våra grannar oxå =) Ska bli trevligt känns som det var jätte länge sen... och det kanske det är oxå när jag tänker efter... jag är helt veckovild har inte koll på dagarna längre.. men men... Nu ska jag dammsuga klart och sen blir det och vänta in marcus efter d3et blir det inhandling av lite mat och grejjer =)

Kram och heej


Freija och mamsen i vimmerby =)

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Kul med lite uppdatering. Det var på tiden :) Hoppas allt är bra med er!! kram

2009-06-06 @ 11:00:00
URL: http://annsofie83.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken liten fin tjej ni har! Det syns att hon verkade trivas på Vimmerby. Vi hade också tänkt åka dit men sonen är för liten för så lång resa, han är bara 8 veckor.(Hittade hit via ak forumet), mvh Monica Cedving

2009-06-06 @ 22:25:53
URL: http://cedving.blogg.se/
Postat av: Lillan

Vad har din dotter för diagnos om man törs fråga?

2009-06-07 @ 17:55:22
Postat av: Carolina

Åh så söt hon är den lilla tjejen!! Hoppas ni mår bra.

Kramar

2009-06-23 @ 22:30:16
URL: http://iiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0