Fredagsmys....

Fredag, fredag..äntligen helg igen och Marcus får vara hemma lite mer. Helgen bjuder bland annat på en liten cruising kväll ikväll ... vi ska åka lite med gammelbilen i stan med Zannah och Charlie. Det bli rlite vindrickande och massa skitsnack... det ska bli jätte roligt!!
Imorrn ska vi hitta på något med en av marcus kompis med familj... tror det kommer bli kolmårdens djurpark... men jag vet i faan om jag vill traska runt där om det är sånt här väder... det blir juh FÖR varmt.. Annars så blir det nog lite bad och grillning nånstans... =)
Nästa vecka åker vi  till powermeet i västerås.. det ska bli kanonroligt.. känns inet somd et var ett år sen man var där men det är det... fick ett sms av en tjej som bor där uppe Sanna heter hon... hon undrade vilken dag vi kom upp. det ska bli jätte kul och träffa henne och hennes familj igen!!
Det kommer bli mycket åkande med gammelbilen, shopping i västerås, mycket god mat och lite vin... och ännu mer skitsnack och skratt =)
Nej nu ska jag göra mig klar inför kvällen!!

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0