Städdag...

Ja dagen började med att vi skulle städa... och nu sitter jag här Freija sitter bredvid i sin vagn och snuttar på en handduk?!  Hon tyckte jag var jätte tråkig som sprang runt med trasor och damsugaren och gjorde vilda protester.. så jag fick sluta med städandet... får återupp ta det när Marcus kommer hem så han kan underhålla henne lite.:*S* Och idag när marcus kommer hem har han semester!!!! Gud vad skönt!!! =)

I onsdax var vi på sjukhuset med Freija för att göra en Magnetröntgen det gick bra och nu väntar vi på svaren som kommer nästa vecka på tors eller fre... men usch vad hemskt det var att söva henne... jag var inte riktigt med heller så när dom gav henne " sovmedicinen" slog hon bara ihop... och det bara brast för mig.. shit vad jag grät... men men det är skönt att det är över nu!!! Annars har vi bara tagit det lungt.. har ju inte varit det bästa vädret heller.


Jo just ja. .powermeet var jätte roligt ganska lungt iår mot vad det har varit... skönt det!! Freija var jätte duktig och sov bra när vi inte var hemma.. skönt och veta nu när vi ska åka till öland!! Fredagen var det jordens jävla åskväder jag har nog aldrig varit med om maken till oväder det blixtra och dundra precis överallt... det lät nästan som ett stor fyrverkeri...

Och självklart hade det juh varit oväder här hemma oxå så att åskan hade slagit ner i hydrofonen här på gården så vi hade inget vatten ordentligt.. så vi bodde inne hos Marcus päron från  söndag till tisdag. men nu bor vi hemma igen... =)


Imorrn ska vi på kusinträff med mina kusiner det ska bli såå attans roligt det var såå länge sen vi träffades allihopa. Vi ska grilla och snacka massa skit!! =) kanske ett glas vin eller två går ner =)

Söndag ska vi på dop i ödeshög det är Saga som ska döpas det ska bli roligt det är med Sagas föräldrar och saga oxå då som vi ska åka till öland med... Det längtar jag nått så fruktansvärt till =) Hoppas vi får bra väder bara!!


Nej om jag skulle fixa lite nu medans Freija äter lite ersättning...


Bye bye




Freija i bilen packad och klar för att åka till powermeet =)


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Ush vad jobbigt det måste vara att söva sitt barn. De blir ju så slappa i kroppen så att de ser döda ut. Men skönt att det gick bra. Stor Freija är nu. Och söt såklart!! kram

2009-07-10 @ 17:06:16
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0