Onsdagen den 1 Juli

Jahoopp då var det Juli då... herregud vad faan är detta.. dagarna bara springer iväg... snart är det väl den 3 nov och Freija fyller 1 år... shit shit...
Imorrn åker vi till Powermeet i Västerås och blir där några dagar... det ska bli riktigt roligt känns som det bara var några dagar sen vi kom hem där ifrån men det rä juh faktiskt ett år sen och jag var gravid oxå... men iår blir det nog lite vin drickande.. =)
Igår var Henka, Emelie och Saga här vi började planera eller både började ochslutförde planeringen av Ölandsresan... så nu har vi bokat campingplats vi kommer åka med våran husvagn ner =) och som tur är är den så pass stor att vi får plats alla 6 =)  Det ska bli riktigt roligt!! 5 härliga dagar på öland bara och hoppas att vädret blir lika bra då som det är nu...

Men innan vi drar iväg på det så är det som sagt Powermeet, Sagas dop, Kolmården med kompisar från forumet vi är med i... och marcus har juh semester oxå så det kanske blir nått annat äventyr oxå...


annars har det varit lugnt... helgen vart jätte konstig... på fredagen var vi ute och cruisade runt lite med zannah och charlie det dracks en del vin och jag vart nog ganska lulllig där ett tag.. lördagen existerar inte iaf vet jag inte vad vi gjorde har inte ett minne... så jag trodde söndagen var lördagen.. shit vad besviken jag var när jag vid 7 på kvällen insåg att det itne var lördag utan söndag.. bläääää men den här veckan har juh gått svinfort än så länge... och jag tror juh inte det kommer gå långsamt när vi är i västerås heller... Nej om man skulle byta i tvättmaskin, duscha och packa färdigt... snart kommer mamsen och då ska vi åka och käka =) Gottit!!!


BYE BYE




Saga och Freija busar på golvet!! =)


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Va stor Freija blivit!! En riktig lite sötnos :)

2009-07-01 @ 21:45:58
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0