Vänner och vänner...

Satt och tittade igenom massa gamla kort från förr... gud vad mycket roligt man har gjort!! Och vad mycket olika vänner man har haft... dom säger väl att vänner kommer och går och det är väl så. Man glider isär... sen finns det juh vänner man har haft sen man var liten och som fortfarande finns kvar.
Vi har väl märkt att efter vi fick barn har man inte samma tid med sina vänner iaf har inte vi haft det... det har varit mycket med både jobb (för marcus) och Freijas olika undersökningar, tester och operation.  Vissa vänner förstår oss och andra inte... det är synd. vissa fixar o trixar för att vi ska kunna ses även om det bara kanske vart för 15 min. Vi har fått några nya vänner under det här året och dom är vi så glada att vi lärt känna!! =) Dom har varit ett stort stöd för oss!!! Våra "gamla" vänner har oxå stöttat oss genom alla jobbiga stunder och det har varit skönt att vetat om att ni funnits där!!
Nog om det...

Kryssningen vart jätterolig!! Det var nog nått vi behövde båda två!! God mat god dricka... och mycket dans iaf för mig. =)
Idag har vi inte mått så bra nån av oss.. både jag o marcus kände oss inte helt krya innan vi åkte och när vi vaknade i söndax i våran hytt mådde vi ännu sämre... skit skit... idag har vi bara varit hela dagen!! kollat på film och sovit... Freija har haft feber och är oxå genomförkyld.. stackars liten!!

Nej nu ska jag lägga mig igen tror jag.. är helt slut!!
eller först ska jag läsa lite bloggar kanske... känner att jag ligger lite efter =)

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Malin Kungshammar

Ja du.. Hur hittade jag in på din blogg... Jag tittar på massa bloggar o där ser man att dom följer andra o så tittar man in där o så vidare!! Det är ju så himla skoj att läsa om andras vardagar!! ;-) Hoppas att ni blir friska snart så att ni inte känner er krassliga på JULAFTON!!! ;-) GOD JUL o GOTT NYTT ÅR!!

Kramis!!

//Malin

2009-12-21 @ 19:40:12
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar
Postat av: Tessan

O vi är så glada att vi lärt känna er och att vi kunnat stötta er och ge tips o råd.



Krya på er nu till jul.

Massa kramar

2009-12-21 @ 22:35:17
Postat av: Tessan

O vi är så glada att vi lärt känna er ocj kunnat stötta er o ge tips o råd.



Krya på er nu till jul.

Massa kramar

2009-12-21 @ 22:37:15
URL: http://www.thessblogg.blogspot.com
Postat av: Ann-sofie

Kul med kryssning. Viktigt att åka iväg lite själva. Även om det är trevligt med vänner så är det hemskt dåligt med tid att ses. Vi har ju sagt massa gånger att vi ska ses men det är svårt att få ihop det. Christian jobbar ju så länge på dagarna och på helgerna vill vi oftast bara umgås i familjen för Christian missar så mycket tid med Melker när han jobbar. Dessutom vill ju gärna släkten träffa Melker på helger så tiden springer bara iväg. Får se om vi får ihop nån dag att ses snart!! God jul om vi inte hörs mer! kram

2009-12-22 @ 22:00:01
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0