Tar mig lite tid att skriva

några rader här...

Det har varit mycket sorg efter harley som fick somna in den den 20 nov... usch vad jobbig tid det var. harley var som min hund, jag o marcus hade honom väldigt ofta innan jag vart med barn. Det var en väldigt speciell hund!! han tyckte mycket om att ligga sked... och då helst under täcket... =) Loke våran labb tycker inte det är så skönt...*S* men harley var helt tokig i det... =) Vi saknar dig harley!!!

Min kära mor har fyllt 50 så i lördax hade vi en liten fest för henne.. himla trevligt och skönt o få tänka på lite annat efter allt som varit. Mycket dans o viiin =) och god mat oxå!

Nu händer det väl inet så mycket här... eller joooo just det.. vi håller juh på o letar lght vi behöver komma in till stan för freijas skull... så just nu letar vi men har inte hittat nått än... vågar faan inte säga upp huset än då kommer vi säkert ine hitta något... så om någon vet nån som kanske är sugen på ett rött hus med vita knutar så hojta till =)

Nu ska vi mysa lite i soffan innan pappa Marcus kommer hem!

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Trivs inte Frija i blacka?? Ska ni ha hyres eller köpes?? Tänker på er, alltid hemskt när en kär familjemedlem somnar in. kram

2009-12-02 @ 18:06:00
URL: http://annsofie83.blogg.se/
Postat av: lejonheart.blogspot.coml

usch jag förstår att det varit en tung tid. och det är säkert ett stort hål utan honom men han är på ett bättre ställe där han mår bra nu. hur kommer det sig att ni ska in till stan för freijas skull? vi har en LITEN 3:a till salu... hihihi... allvarligt. ska ni hyra eller letar ni köpes lgh? tänker på er.. kramar

2009-12-02 @ 19:58:54
Postat av: lejonheart.blogspot.coml

ja det är ju smart att söka dagis i stan om ni som sagt ändå tänkt bo i stan. vilket dagis har ni sökt och när börjar freija? jonte ska börja på regnbågen den 15 februari.. kram

2009-12-03 @ 19:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0