Snöööö

Då kom det äntligen snööö... så fantastiskt skönt!!! och vackert!! Älskar snö... =) Freija och jag har varit ute o myst lite i snön med vovvarna.. hon tycker det är lite konstigt att allt helt plötsligt blir vitt!? och att ta i det...*S* det är så roligt o se..
Nu sitter skrutt ungen och tittar på film... Tinkerbell... den tycker hon om... =)
Annars har det varit lungt! Letar lite lägenhet men hittar ingen jag känner att WOW den här vill vi ha... tydligen svårt det där...
I söndax var vi inne på NORF och tittade på lussefirandet dom hade... det var inte bara lucia utan en hel show med massa hästar och barn!! =) Mysigt!! Det vackraste var nog när dom hade satt på en vit häst glittriga vingar (den skulle vara en pegasus) och tjejen som red på den var klädd helt i vitt och red in i mörkret i ridhuset den ända ljuskällan var en strålkastare som följde hästen!! Såå fint!! =)
Vi var även inne i stallet och tittade på hästarna... Freija blir helt lyrisk när hon ser hästar.. vill ta på dom o mysa med dom... tur att ridskole hästar är så vana vid barn!! =) Så freija fick sig en o annan puss..*S* Marcus sa till och med att Jaaa vi kanske skulle köpa häst då... hm.. det tycker jag oxå!!! =)) Efter att vi varit där åkte vi till Maxlunds för att dricka glögg.. men glögg vart det ingen... det vart kinamat ist.*S* så när vi åkte där ifrån var vi såå satans mätta...
Idag är det tisdag och det händer nog itne nått speciellt direkt... ev kommer Niklas hit och ska fota oss i familjen.. ska bli skoj!! =) annars bara lungt o skönt...

Nej jag ska göra lite nytta nu när freija sitter o tittar på film..

bye bye


Kommentarer
Postat av: Emma

Visst är det härligt med snö!



Mysigt med lucisshow i stallet, många såna har jag varit med om under åren ;) Det livet kan jag sakna lite ibland. Klart ungen ska ha en häst!! Vi har precis sålt vår ponny annars hade ni kunnat köpa den ju, jättesöt å jätteenvis ;)



Kram på er

2009-12-15 @ 20:08:55
URL: http://linusludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0