Jahopp 29 år

Herregud vad tiden bara springer iväg.. nästa år är det dax för stoooor 30 års fest!!! eller jag kör den om ett halvår eftersom jag vill kunna vara ute.. och kommer juh även ha ett tema som gör sig bättre ute =) Det ska bli såå kul!!!
I torsdax fylde jag då år... dagen var lugn Freija och jag myste här hemma och bara var. På kvällen kom mina päron, syster och Christer, Marcus päron och hans mormor =) så vi var ett litet gäng som satt här och käkade tårta =) Av min mamma o pappa fick jag Lars winnerbäcks nya skiva och hans bok 112 sånger det hade jag önskat mig och trodde inte jag skulle få det =) Sen så fick jag ett kort av min syster där det stod att vi skulle ta ett par glas vin på fredagen och hennes sambo skulle vara chafför o köra på oss.. Oh vad kul tänke jag och undrade vart vi skulle... Fiah säger att vi kan väl åka nånstans i stan o dricka... tyckte jag var en bra ide... sen när jag öppnade andra paketet så var det ett en Lars Winnerbäck biljett... det trodde jag verkligen inte... vart helt lyrisk...Pia och pelle fick jag present kort av så jag var inne på stan och shoppade lite kläder tills fredagen hittade mycket fint!! Marcus mormor fick jag jätte fina ljuslyktor av =) en kanon födelsedag!!!  så igår var jag o syrran och tittade på LW i Cloetta center!!! oh det var såå satans bra... det känns helt magiskt!!! nu längtar man ännu mer till sommarturnen =)

Nej nu vrålan lillgumman så det är lika bra att underhålla henne lite =)

Bye bye



Två lyckliga gummor utanför cloetta center!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0