amen vad faan...

Ska jag ha bloggen kvar ska jag inte ha bloggen kvar... ska jag bara lägga ner skiten eller fortsätta... hm... känner att det hinns inet med att blogga direkt.. är så mycket annat som görs heela tiden.. Det har hänt en del sen sist iaf...
Förra fredagen hade vi barnvakt en stund på kvällen och drog iväg på folkparksfest =) Chokladhjul, pilkastning, tombola,  luftgevärsskytte... och så klart åkte vi gammelbilen dit. =) Kanonmysigt träffade mycket folk som jag inte träffat på år o dar.. Lördagen vart för min del väääldigt lugn... var helt slut i kroppen.. *S* men men det var lyckat.. Veckan sprang på som vanligt... Freija har fått två tänder och både tand 3 o 4 är på gång upp =) hon har varit lite gnällig men det får man juh vara när tänderna spökar..  det har juh varit karnevals helg oxå så mamma och jag åkte in till marknaden o gick en sväng... mötte mycket folk man inte sett på flera år.. såååå roligt =)köpte inte direkt nått. mamma köpte en liten rosa randig munkjacka tilll Freija så fin =) Karnevalslördagen kom Camilla och hennes pojkvän Chrille hem till oss en snabbis på dagen hon skulle åka hem till uddevalla så dom kom o sa hejdå... nu dröjer det till jul innan vi ses igen... tråkigt att det vart så långt hon flyttade... Senare på kvällen var det dags för Vikingafest i Mogata. så vi klädde ut oss till vikingar och drog dit.. alla var utklädda så vi var väl 65-70 vikingar som sprang runt på fältet... såå jävla roligt. Söndagen var jääääääääätteseg... ville bara sova och sova o sova... men det funkade ju inte riktigt så när lilla Freija ville vara vaken och busa... =)
Och igår tisdag var vi uppe på Astrid Lindgrens Barnsjukhus med Freija för ett möte med några läkare det var jätte skönt och få lite info om allt vi fick se MR bilderna och förstår mer nu om hur det ser ut o vad dom ska göra vid operationen... Nu väntar vi bara på OP tid. Preliminärt redan i september.. så det blir en vecka i sthlm... Skulle ha träffat Therese, Neo och Wille igår men dom två sistnämda var sjuka... men det var som vi sa vi kommer juh snart igen! =)
Idag har jag fixat lite i köket, slängt in en tvätt ska byta den nu... sen ikväll kommer Zanna och Charlie hit o ska grilla =) Mumsigt!!!
Bjuder på lite bilder:

 Marcus o jag fixade inför folkparksfest =)

 Syrran på dass...*S*

 Zanna, jag & Challe på Vikingafesten... =)

Nej nu ska jag fortsätta med det jag MÅSTE göra idag...

Ha det gött....

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Fortsätt att blogga! Kul o läsa vad ni har för er!! I helgen kommer jag vara på landet från fredag kväll till söndag eftermiddag om ni vill titta förbi eller om jag ska komma förbi en sväng. kram

2009-08-26 @ 20:44:11
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0