Skit knä..

Ja vad ska jag säga... jag hatar mitt knä för tillfället... ända sen jag var gravid eller ja innan det oxå men efter att jag vart gravid vart mitt knä värre.. det gör svinont och jag kan knappt böja det vissa dagar... så imorse gick jag upp och ner med Freija kom på att jag glömde nappen uppe på skötbordet så jag sprang upp igen hämtade den ochpå vägen ner så går jag först sen efter mig kommer loke.. och springer rätt in i mitt knäveck o jag ramlar framåt så hela min högra sida är inte som den ska idag.. tack vare den svarta håriga hunden...  Men men...  Nu snart ska jag ta mig till stan... skulle ha tagit och kört in själv men nu är det itne så säkert att åka själv för knäts skull.. så antigen får marcus komma hem och hämta mig eller så åker jag med mamma in.. ska träffa Marcus päron som är åter från USA... sen ikväll ska vi se på Drivein Bio... Mycket mysigt...

nej dax och försöka ta sig ut med vovvarna...

bye bye

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Ajaj stackars knä!!!

2009-04-23 @ 19:52:56
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0