Lördag Lördag!!

Idag är det juh då lördag... och lördag för oss innebär överraskningsfest för en av marcus vänner... =) Vi ska åka till Tropicariet och denne ska då få göra en del äventyr =) ska bli riktigt roligt o titta på.. har aldrig varit med när nån har gjort det förut.. efter det blir det bowling och mat... =) Så snart ska vi åka till mamma och pappa för att lämna lilla Freija.. kommer kännas konstigt att inte ha med henne... men det ska även bli roilgt att träffa alla igen var juh ett bra tag sen vissa har jag inte träffat på ett år typ....
I torsdax när vi lämnade Freija hos mamma o pappa så kunde vi inte komma på nått o göra... så vi åkte till macken vid klinga och köpte glass... sen åkte vi runt lite för att 20 minuter senare ringa mamma och pappa för att fråga om det gick bra... sen åkte vi tillbax till dom hämtade lilla F och åkte hem...*S* Men det går nog bättre idag får vi hoppas... Nu har vi juh saker att göra hela tiden... jag kommer säkert ringa några ggr för att se så att det funkar...

Så nu efter att marcus har duschat ska jag börja med mitt hår... hm platta eller locka.. eller både och... hm... alltid lika svårt att bestämma sig...  ska ha på mig mina nyinköpte byxor och ett nytt linne/tröja... allt i svart... hm inte så roligt kanske men då kan man juh exprementera lite mer med sminket... =) Har köpt en turkos ögonskugga som jag ska testa lite grejjer med.. hoppas att det blir bra =)

nej dax att fixa till sig då....

Bye bye

Lilla Freija i pappas keps


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Hoppas ni får trevligt idag! Nu har jag målat garage 4.5 timme så nu e ja helt slut i ryggen. Kram

2009-04-18 @ 15:10:38
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0