Helgen som varit....

gick alldeles för fort som vanligt... herregud... Lördagen var vi på överraskningsparty för Johnne en kompis till marcus som fyllde 30... Det vart jätte roligt.. och jag hann inte oroa mig för Freija så mycket som jag trodde.. vi hade att göra heela tiden... jag fick till och  med i mig lite o dricka det rä första gången sen jag vart gravid som jag är ute festar =) Det var helt otroligt roligt!!  Som sagt först bar de av till Tropicariet där Johnne fick göra massa  olika äventyr det hela slutade med ett hajdyk.. jag vart helt imponerad över allt han gjorde... herregud jag hade INTE gjort nästintill något av det han gjorde... När de var klart på tropicariet åkte vi tillbax till Eurobowl där det spelades lite bowling och käkades mat... efter det vart det party =)  eller det var det juh hela tiden..*S* 

Födelsedagsbarnet
Johnne födelsedagsbarnet

Marcus spelar bowling
Marcus spelar bowling

Marcus & Henka delar på den
Den "lilla" ölen...*S*

Jag & Henka tokiga och glada..
Jag och Henka

Det hade gått helt ok med Freija när vi var borta.. det som är lite jobbigt är att hon itne kan slappna av och sova när hon inte är hemma... så det hade blivit lite skrik när hon var övertrött..... men när dom åkte in för att hämta oss somnade hon som en stock i bilen och vaknade inte förren vi var här hemma... då vart hon väldigt glad o se sin mamma =) Hon pussades och klappade mig i ansiktet jätte länge innan vi skulle somna..*S* Gullungen!!

Söndagen vart väääääldigt lugn alla 3 var trötta nästintill hela dagen...*S* Vi låg och tittade på tv och film och bara var sååå skönt..Kände av att jag drack så lite ont i huvudet hade jag men jag trodde det skulle bli värre när jag itne druckit på så länge... skönt det!!

Måndag idag då... och v ad händer för oss? Inget faktiskt.. inte nått planerat det är ganska skönt det... ev ska vi åka och titta på islandshästar ikväll.. vi hoppas på att det blir så.. =)

Nu ska vi ta en lite promenix sen blir det att vila lite.. är helt seg idag oxå..*s*

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Vilken lyckad helg!! Kul att du fick komma ut lite! kram

2009-04-20 @ 16:24:41
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0