Hejsan hejsan!!!

Mitt första inlägg på min nya blogg =) känns bra... Kommer juh som sagt att lösenordsskydda denna blogg mest för att jag vill kunna skriva privata saker och då veta vilka som kan läsa den... Kommer skriva om Freijas och hennes utveckling, vårat husletande och bröllopet  som vi hoppas kan bli av inom en snar framtid... =)

Ja så har det då varit påsk... det har varit underbart väder igår var vi ute hela långa dagen och bara fixade i trädgården  Gick lite promenixer och bara tog vara på dagen... underbart!!! Vart en hel del grillande oxå... både med Niklas, Erika, Max and the Twins och våra kära grannar Fredrik och Ulrika =) Mycket mysigt och mumsigt!!!

Lägger in lite kort från påsken =)
 
En go o glad Freija  =)  Sol sol soool =)

Nu ska jag fixa lite här hemma innan min kära sambo kommer hem =)

Bye bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0