Hej hej

Ja då var nästan hela onsdagen oxå förbi... eller är det tisdag?? Hm nej onsdag är det.. faan är juh helt veckovild..har ingen koll längre på dagarna.. jag märker av när det är helg då är marcus hemma mer..*S*
Idag har stackarn jobbat över så han är nog på gång hem nu tror jag eller jag hoppas det iaf för maten står i ugnen.. Slänge ihop en egen pizza vart så sugen på det =) Efter det blir det nog bara tvn tror jag... annars idag har det inte hänt så mycket... vi har varit på promenix, tvättat lite och diskat lite... tänkte dra fram damsugarn efter maten sen o dra av det värsta... Loke fäller nått så in i norden nu.. helt otroligt att han har nån päls kvar efter allt han tappar.. ligger stoooora tussar med svart hår överallt.. skönt att inte Trulsan fäller något nämnvärt...
Freija har ätit lite puré idag igen hon är juh för söt när hon äter.. helst vill hon hålla skeden själv och dra runt den i hela ansiktet..*S* gulligt värre sen vill hon helst pussas efter det...*S*

nej nu kommer marcus dax att äta!!! YAMMIE!!!

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0