Gomorron

Oh vad jag är trötter... inatt har vi sovit dåligt.. veti nte om det beror på att Freija är i nån tillväxtperiod hon vill äta eller iaf "tutta" lite o sen somnar hon efter ett tag och sen hinner jag precis att somna så vaknar hon igen... tror hon har haft lite mardrömmar oxå... stackars lite..
Nu ska jag fixa iordning mig ska med min syrra till sjukhuset idag sen ska vi hämta min bil på jobbet...

Igår vart det jätte lungt, Marcus jobbade över och kom inte hem förren vid halv 8 då var mina päron här och fikade...
Ikväll ska vi åka till dom och lämna Freija så dom får testa och ha henne själv inför lördagen... Undrar vad vi ska hitta på medans hon är där då??

Nej dax att dra några streck med sminkborsten sen se om man hittar några kläder att ha på sig idag!!

Bye bye....


Gladaste ungen =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Sån glad sötnos!! Hon är kanongullig! Älskar den där åldern, de är jämt så glada å härliga!



Kram på er

2009-04-16 @ 21:53:11
URL: http://linusludde.blogg.se/
Postat av: Ann-sofie

Hur gick det att vara utan Freija? Måste kännas konstigt? kram

2009-04-17 @ 16:31:57
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0