Freija sover

då passar jag på att blogga lite.. det var har inte funnits nån tid för det men nu tar jag tag i det =) Idag har vi mest varit inne har sån jävla allergi och freija nyser och har jätte vattniga ögon.. ska ta kontakt med BVC och höra om det kan vara så att hon oxå är allergisk?! Skit i sånna fall... Igår var jag o mamsen inne i stan en sväng.. åkte till Maxi och hämtade ut min Liberobox som jag fick om med posten igår =) Det var lite användbara saker iden =) sen vart det en sväng till babyland och till babyproffsen. håller på och letar dop  present.. hm vet inte riktigt vad jag ska hitta på.. men jag kommer säkert på nått hoppas jag.. om nån har nått bra förslag på vad man kan köpa åt tvillingpojkarna så skriv gärna en kommentar = ) Vi ska nämligen på dop på lördag.. det ska bli jätte roligt!!  sen vart det lite badande igår oxå för Freija.. hon blir som tokig plaskar och styr o ställer *S* Det är skönt att hon gillar det iaf!
I söndags var vi hos Rikard, Anna och lilla Victor en sväng på fika.. det var jätte trevligt =) Och vi hade en del att prata om det var jätte länge sen vi träffades ... helt otroligt att det finns så mycket att göra hela tiden...
Idag ska jag och Freija hem till Marcus mamma och äta lite.. Marcus ska vara med och visa bilar ikväll när det är  speedway premiär =)  ska bli roligt och mysigt... Snart är det juh valborg oxå och dagen efter ska vi åka 1 maj tåget!! =) Det ska bli jätte roligt.. sen på söndagen fyller Freija 6 månader... HALLÅÅÅ 6 månader!!! Herregud... kändes som det var igår vi kom hem från BB juh... det går för fort.. kan vi sänka farten lite tro!? Nej om man skulle ta och fixa lite här hemma oxå medans hon forfarande sover.... lägger lite kort på Freija och Victor =)


Mys i trädgårdsstolen


Babygymmade lite =)



Här sitter jag på trädgårdsbordet.. ser ut som jag dricker ur en gigantisk festis *S*

BYE BYE


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Jag är ledig på söndag och tror inte att vi har nått planerat!! Nästa vecka är jag bara ledig torsdag o då har vi fullt upp. kram

2009-04-28 @ 16:01:25
URL: http://annsofie83.blogg.se/
Postat av: Fiah

Heheheh gud va kul det ser ut när hon sitter med jos paketet nästan lika stora ju=)=)

2009-05-01 @ 21:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0