Fredag =)

Då var det helg igen...=) Gud vad skönt eller iofs jag märker juh som sagt inte större skillnad och den här helgen är jobb helg för Marcus både lördag och söndag... det är tråkigt som faan... men men... det går nog kanon ändå...

Igår var vi hemma hos Marcus päron som kom hem från USA och vad mycket fina kläder och skor dom hade köpt till Freija.. jag är så tacksam och glad!! Det är juh roligt med kläder som ingen annan har eller iaf som inte så många andra har..*S*
Vi skulle egentligen åkt på drivein bio igår oxå men när vi kom hem vid 20 för att hämta hundarna så var vi helt slut... så et blev tvn hemma ist. Men ikväll ska vi åka och titta på Rallybrudar =) Det ska bli kanonmysigt!! Våra grannar Fredrik och Ulrika ska oxå med... så det är bara att ta med filtar och kuddar och bulla ner sig i baksätet...=)

Knät är som tur är bättre idag skönt det... det gör fortfarande ont men bättre som sagt.. att ett knä kan göra så ont... igår fick jag hjälpa till och böja det annars gick det inte... men efter en natts sömn och ett gäng panodil så fixade det sig.. får hoppas att jag inte gör nått galet igen nu utan att det får vara bra ett tag.


Lite av kläderna...


...lite till...


Här är några av skorna...


Nej dax att ta med sig hundar och unge ut i trädgården och busa lite... väntar på att min kära mor ska komma förbi.

Bye bye...


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Oj va kläder :) Kul med saker ingen annan har!!! Skojigt att du börjat blogga lite oftare nu!! Kikar in till dig varje dag!!! kram

2009-04-24 @ 19:09:57
URL: http://annsofie83.blogg.se/
Postat av: Emma

Va kul med så mycket fina kläder! Jag är ju aningens klädtokig när det gäller barnen ;)



Hoppas det blev drive-in ikväll istället då!



Kram kram

2009-04-24 @ 21:07:50
URL: http://linusludde.blogg.se/
Postat av: Becca

Åh, vilka söta kläder. Kram

2009-04-29 @ 10:38:47
URL: http://rebeccacarinci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0