Fin fint väder!! =)

Gud vad skönt det är ute!!! Tog en liten promenix till postlådan för att se om vi fått nått roligt... men icke... vart även lite bus med vovvarna medans Freija låg i vagnen och sov.
Idag är tanken att ajg ska fixa lite i köket.... tvätta av golven och plocka undan massa grejjer som vi INTE ska ha i köket... men som av nån konstig anledning står där iaf... 

Till helgen ska vi lämna bort lilla Freija för första gången... herregud vad tiden har gått fort... känns som det var igår vi kom hem från BB... men iaf på lördag ska vi på fest och kommer att vara borta hela dagen Freija kommer att vara hos mina föräldrar tills vi kommer tillbaka... Vill nog iaf att hon sover hemma kommer sakna henne nog ändå ....

Nej om man skulle passa på att städa lite nu medans Freija sover... sen när hon vaknar är det dax för ett bad och lite lek... =) Alltid lika roligt och bada henne hon blir helt galen.. skrattskriker och vill skvätta och plaska massor =) helt underbart. Vi ska låna marcus föräldrars badkar en dag nu snart så vi kan bada ihop en gång o se vad hon tycker om det...

Nej som sagt städdax... annars kommer detinte bli av idag om jag känner mig själv rätt...*S*

Bye bye....

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan hoppsan!!



Va kul med en ny blogg! Jag ser fram emot att få fortsätta följa er här



Kram på er

2009-04-15 @ 21:03:56
URL: http://linusludde.blogg.se/
Postat av: Ann-sofie

Kul med ny blogg. Nu får du se till att uppdatera lite oftare :) Glöm inte bort att ge lösen till mig.Jag ska nog vänta lite till med lösen på min. Hoppas allt är bra med er!! kram

2009-04-15 @ 21:12:05
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0