Fin fint väder =)

Ja idag har ju verkligen vädret varit underbart... lite jobbigt är det juh dock då jag har pollenallergi och inte får ta nån spruta nu närj ag ammar.. och förra året fick jag inte ta den när jag var gravid... men jag klarade det då så jag klarar det nog iår oxå... =)  Nu klipper Marcus gräset och det känns i både ögon och näsa kan jag säga vi får hoppas att Freija slipper att bli allergisk...

Ja igår var vi på drivein bio.. så otroligt mysigt det är... våra grannar Fredrik och Ulrika var med oss oxå. Vi såg på Rallybrudar har iofs sett den förut men det spelar ingen roll  det är juh grejjen som är rolig... undrar om det skulle funka med en Drivein bio i den här stan!? Jag skulle hellre vilja titta på bio så än att gå till biografen... mysigt och ta med filt och kudde och bädda ner sig i baksätet =) Freija vart helt faschinerad av alla bilar och den stora bioduken.*S* men efter en stund så somnade hon och sov som en stock genom hälften av filmen... hon och jag låg i baksätet och resten av oss satt fram i bilen...Hoppas dom visar mer drivein movies i sommar =)

Nu ska vi snart ta en tur till stan och hämta våran veteranbil och dra några varv... träffa min farbror med hans bil oxå... blir nog att äta en glass nånstans =)

Nej om man skulle dra några streck med sminkborsten innan marcus kommer in... mmm blir nog så... =)
Ha en kanonkväll allihopa =)

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Jag är ledig på tisdag om du och Freija vill komma förbi på en fika eller nått! Kram

2009-04-26 @ 18:40:05
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0